Click and collect : Έρχεται νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση παραγγελιών

Τη δυνατότητα να προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην χώρα μας με την μέθοδο του click and collect, με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους.

Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.

Το Click and Collect

Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους.

Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης.

Η λύση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές – παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.

Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών, ηλεκτρονικών, ειδών, logistics κ.α.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Κλειστή η Εθνική Οδός Κορίνθου – Πατρών – από διαμαρτυρίες Ρομά – Ενταση στην περιοχή

Στο κλείσιμο της εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών προχώρησαν Ρομά κλιμακώνοντας τη διαμαρτυρία τους για τον θάνατο του 20χρονου από αστυνομικά πυρά κατά την...

Φώφη Γεννηματά – Τα πρώτα συλλυπητήρια μηνύματα από Κύπρο και ΕΕ

Συνεχίζονται τα συλλυπητήρια μηνύματα από τη διεθνή κοινότητα για τον θάνατο της Φώφης Γεννηματά. Γραπτή ανακοίνωση εξέδωσε ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενώ αποχαιρετιστήριο...

Εξιτήριο πήρε ο Οικουμενικός Πατριάρχης

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Παναγιώτατος πνευματικός μας πατέρας εξήλθε του νοσοκομείου. Είναι καλά στην υγεία του και θα συνεχίσει κανονικά...

Σεισμός στην Αττική – Γιατί έγινε τόσο αισθητός

Ο σεισμός 2,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που έγινε αισθητός στην Αττική, είχε επίκεντρο το Μαρούσι και συγκεκριμένα βόρεια του ΟΑΚΑ. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ,...

ΣΥΡΙΖΑ – Αναστέλλει τις πολιτικές εκδηλώσεις σε ένδειξη πένθους για την απώλεια της Φώφης Γεννηματά

Σε ένδειξη πένθους για την απώλεια της Φώφης Γεννηματά, ο ΣΥΡΙΖΑ αναστέλλει όλες τις πολιτικές εκδηλώσεις για τις επόμενες μέρες. Νωρίτερα, συλλυπητήριο μήνυμα για την...

Σχετικές ιστορίες