Εκτοξεύτηκε ο τζίρος των σουπερμάρκετ λόγω κοροναϊού

Συνεχίζεται η αύξηση του τζίρου στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων 13 εβδομάδες μετά την εμφάνιση κρουσμάτων κοροναϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών), με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες, ανήλθαν σε 1,806 δισ. ευρώ για την περίοδο 24/02/2020-24/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019-26/5/2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 1,486 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21,5%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειίωσε στις 24/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019), ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,1%.

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 24 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 14,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 26 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/2/2020-24/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 24/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (4,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (-3,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα υδραυλικά είδη, με αύξηση τζίρου 324,8%, τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 317,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 231,8%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,5%, το ρούμι με αύξηση 144,1% και το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 139,2%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Κακλαμάνης – Σόιμπλε θα λέμε και θα κλαίμε

Κατά το κλείσιμο της συνεδρίασης στη Βουλή για την κύρωση των αποφάσεων του ΔΝΤ για τις νέες διευθετήσεις δανεισμού ο Νικήτας Κακλαμάνης που προήδρευε...

Λευτέρης Πετρούνιας – Θύελλα αντιδράσεων για τις δηλώσεις του για το #Μetoo

Αλγεινές εντυπώσεις προκάλεσε η δήλωση του χρυσού Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια πως «δεν είναι σίγουρος εάν έγιναν περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης στον χώρο του αθλητισμού». Ερωτηθείς σχετικά,...

Αφγανιστάν – Ταλιμπάν αποκεφάλισαν αθλήτρια του βόλεϊ και δημοσίευσαν εικόνες στο διαδίκτυο

Την Μαχτζαμπίν Χακίμι, αποκεφάλισαν οι Ταλιμπάν στην Καμπούλ νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Η άτυχη κοπέλα ήταν ένα ανερχόμενο αστέρι στον χώρο του αθλητισμού που...

Αυτή είναι η αποτελεσματικότητα της τρίτης δόσης του σκευάσματος των Pfizer και BioNTech

Μια αναμνηστική δόση του εμβολίου κατά της COVID-19 των Pfizer και BioNTech είναι αποτελεσματική κατά 95,6% κατά των συμπτωματικών μορφών της νόσου που προκαλεί...

Δακτύλιος – Μονά-Ζυγά από Δευτέρα – Τι ισχύει με τις άδειες ελεύθερης εισόδου

Από τη Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2021 μέχρι και την Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2022, επανέρχονται τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της...

Σχετικές ιστορίες