Έρχονται οι… «μυστικοί επιβάτες» στα ΜΜΜ

Μυστικοί… επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν αρμοδιότητα να καταγράφουν τα κακώς κείμενα ή παράπονα χρηστών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αναμένεται να μπουν το επόμενο διάστημα σε ΟΑΣΑ, Ο.ΣΥ. και ΣΤΑ.ΣΥ. Σκοπός; Η βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου.

Σύμφωνα ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», οι «μυστικοί επιβάτες» δεν θα θυμίζουν ελεγκτές, απλώς θα βρίσκονται σε οχήματα και συρμούς παρατηρώντας τι συμβαίνει εντός τους και σημειώνοντας όλα όσα χρειάζεται να αλλάξουν αναφορικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες έτσι ώστε τα ΜΜΜ να βελτιωθούν περαιτέρω.

Παράλληλα, θα καλούν στο κέντρο εξυπηρέτησης προκειμένου να πιστοποιούν αν πράγματι οι επικοινωνίες γίνονται όπως προβλέπεται και δεν υπάρχουν δυσαρεστημένοι επιβάτες.

«Από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19 οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται σε μια διαρκή προσπάθεια διασφάλισης της απρόσκοπτης και ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, με την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου, την αύξηση των δρομολογίων και τη μείωση των χρονοαποστάσεων» αναφέρουν πηγές του οργανισμού στον «Ε.Τ.».

Tα κριτήρια

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση του ΟΑΣΑ σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας επιβατικών μεταφορών ISO 13816, το οποίο ορίζει συγκεκριμένα κριτήρια.

Ειδικότερα, τα 8 κριτήρια του προτύπου αφορούν:

  • Τη διαθεσιμότητα των μέσων, δηλαδή τη γεωγραφική κάλυψη του δικτύου, το ωράριο λειτουργίας, τη συχνότητα των δρομολογίων κ.λπ.
  • Την προσβασιμότητα των μέσων προς όλους και ειδικότερα τα ΑμεΑ, καθώς επίσης τη διαθεσιμότητα εισιτηρίων σύμφωνα με τις ανάγκες των επιβατών.
  • Την παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης προς τον επιβάτη (γενικές πληροφορίες, στοιχεία δρομολογίων, τιμές εισιτηρίων, δικαιώματα ελεύθερης – μειωμένου κομίστρου μετακίνησης κ.λπ.).
  • Την καλύτερη δυνατή τήρηση των δρομολογίων και τη βελτίωση του χρόνου των μετακινήσεων.
  • Την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού από το προσωπικό των μέσων (προσωπικό πώλησης εισιτηρίων, προσωπικό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, κ.λπ.).
  • Τη διασφάλιση συνθηκών άνετης μετακίνησης εντός των μέσων.
  • Την ασφάλεια των επιβατών, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας από τον Covid-19. Την προστασία του περιβάλλοντος.

Όπως τονίζουν οι ίδιες πηγές από τον οργανισμό, «για τα κριτήρια αυτά ο ΟΑΣΑ έθεσε συγκεκριμένους στόχους, όπως η αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, η αύξηση του αριθμού των στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ με προεξοχές προσβασιμότητας ΑμεΑ, η αύξηση του αριθμού των σημείων πώλησης εισιτηρίων, η αύξηση του αριθμού των τηλεματικών στάσεων, η παροχή καλύτερης ενημέρωσης προς το επιβατικό κοινό μέσω νέας ιστοσελίδας και συστήματος GIS κ.λπ.».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Σέρρες – Νεκρός από κοροναϊό 45χρονος αρνητής που είχε υπογράψει να μη διασωληνωθεί

Αρνητής του κοροναϊού ο οποίος μάλιστα είχε υπογράψει να μην διασωληνωθεί έχασε τη μάχη με τον ιό  στο νοσοκομείο των Σερρών. Την είδηση του θανάτου...

Κοροναϊός – Ανοσοκατεσταλμένη καρκινοπαθής είχε συμπτώματα διάρκειας 335 ημερών!

Μία 47χρονη γυναίκα στις ΗΠΑ, με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, η οποία στο παρελθόν είχε υποβληθεί σε επιτυχή αντικαρκινική θεραπεία για λέμφωμα, είχε στη συνέχεια...

Οικονόμου – Πέντε νέα μέτρα για την αντιμετώπιση του δημογραφικού

Την προώθηση πέντε νέων μέτρων για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών. Επεσήμανε πως «Η...

Τέλος ο Στιβ Μπρους από τη Νιούκαστλ

Η Νιούκαστλ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησε της λύση της συνεργασίας της με τον τεχνικό της ομάδας Στιβ Μπρους κάτι που ήταν αναμενόμενο...

Μητσοτάκης – Ελλάδα και Ιταλία ζητούν κοινή αγορά φυσικού αερίου από την Ευρωπαϊκή Ενωση

Τη μείζονα γεωπολιτική και όχι μόνο σημασία της συμφωνίας για την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου και Ελλάδος με στόχο τη μεταφορά φθηνής «πράσινης» ενέργειας από...

Σχετικές ιστορίες