Εργατικό δυστύχημα στον ΗΣΑΠ – H απάντηση της ΣΤΑΣΥ στις καταγγελίες των εργαζομένων

Σοκαρισμένο παρακολουθεί το πανελλήνιο τις εξελίξεις γύρω από το δυστύχημα που σημειώθηκε τα ξημερώματα της 16ης Νοεμβρίου στον σταθμό του ΗΣΑΠ Άγιος Νικόλαος και στοίχισε την ζωή στον 41χρονο εργάτη Πέτρο Γιάμαλη.

Μετά την τραγωδία τα στόματα έχουν ανοίξει. Μάλιστα, ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ, Σπύρος Ρεβύθη, έχει προχωρήσει σε σοβαρές καταγγελίες.

«Είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός τον Αύγουστο»

Μιλώντας στην ΕΡΤ ανέφερε ότι υπάρχουν στοιχεία για προβλήματα στα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης και τόνισε ότι είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 για τον ίδιο λόγο, στο σταθμό «Βικτώρια».

«Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους», είπε και παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.


«Είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία», αποκάλυψε ο Σπύρος Ρεβύθης.

Ο ίδιος επισήμανε ότι οι εργασίες λείανσης ήταν εργασία που είχε να γίνει από το 2008 για λόγους ασφαλείας και πως ο ίδιος είχε δώσει τη συγκατάθεσή του στο σχετικό ΔΣ.

«Το περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα πέδησης»

Απαντώντας στα παραπάνω, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Νίκος Χαιρέτας, σημείωσε πως πρώτη φορά βλέπει τις φωτογραφίες από τον εκτροχιασμό το καλοκαίρι.

«Το περιστατικό δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα πέδησης», υπογράμμισε και τόνισε ότι η έρευνα για το δυστύχημα προχωρά. «Είναι επιθυμία και της ΣΤΑΣΥ να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια», συμπλήρωσε.

Επίσης, είπε πως σε ότι αφορά την διερεύνηση θα τοποθετηθεί και ανεξάρτητο μέλος στην επιτροπή έρευνας. Επανέλαβε ωστόσο ότι το θέμα αφορά κυρίως την εταιρεία και τις αρχές που πρέπει να το ερευνήσουν.

«Για τα θέματα συντήρησης του μηχανήματος έργου, ευθύνεται η γερμανική εταιρεία που έχει αναλάβει μετά από διαγωνισμό αυστηρών προδιαγραφών», ισχυρίστηκε.

Τέλος, για τη θέση των εργαζομένων σχετικά με την εργασία λείανσης και πως δεν θα έπρεπε να την έχει αναλάβει εξειδικευμένη εταιρία, αλλά η ίδια η ΣΤΑΣΥ, ο κ. Χαιρέτας, ανέφερε ότι πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών που είχε καθυστερήσει πολύ.

«Ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες και έλεγχοι πριν την κύρωση της σύμβασης με την εταιρεία», είπε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Αττική Οδός: Κατατέθηκε αγωγή από εγκλωβισμένη οδηγό – Ζητά αποζημίωση 10.000 ευρώ

Χωρίς να δέχεται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ από την Αττική Οδό, οδηγός που έμεινε εγκλωβισμένη λόγω της κακοκαιρίας Ελπίδα για πάνω από 16...

Ηλιόπουλος για πρόταση μομφής: Σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι η κακοκαιρία

«Η κυβέρνηση αυτή πρέπει να φύγει. Και να φύγει τώρα», δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του...

Αποθέωση για Τσιτσιπά, γιούχα για Μεντβέντεφ

Αυτήν την ώρα ο Στέφανος Τσιτσιπάς δίνει μεγάλη μάχη για την πρόκριση στον τελικό του Australian Open. Ο έλληνας τενίστας αντιμετωπίζει τον Ντανίλ Μεντβέντεφ, με...

Συνετρίβη αμερικανικό F-35C στη Νότια Σινική Θάλασσα

Το αμερικανικό Ναυτικό δίνει μάχη με το χρόνο για την ανάκτηση ενός μαχητικού τζετ F-35C από το βυθό της Θάλασσας της Νότιας Κίνας, προκειμένου να προλάβει την...

Κοροναϊός: Μοντέλο προσομοίωσης δείχνει πώς μπορούν τα σχολεία να λειτουργούν με ασφάλεια εν μέσω πανδημίας

Είναι ένα από τα μόνιμα πανδημικά θέματα που απασχολεί εκατομμύρια γονείς: είναι ασφαλές να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο; Είναι μήπως προτιμότερη η...

Σχετικές ιστορίες