Και ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή

Δεκαεπτά μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, οι έρευνες για τα αίτια της φονικής σύγκρουσης των τρένων συνεχίζονται.

Μετά το πόρισμα της ΡΑΣ που έκρινε ανεπαρκή την εκπαίδευση των σταθμαρχών από τον ΟΣΕ, το MEGA αποκαλύπτει ένα έγγραφο που αποδεικνεύει ότι ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή.

Το εγγραφο ντοκουμέντο δείχνει ότι οι δύο άνδρες γνώριζαν τουλάχιστον 93 λεπτά πριν από την τραγωδία πως η κίνηση των τρένων γινόταν από διπλή γραμμή.

Συγκεκριμένα, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία  63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου.


Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.

Στις 23:04, η αμαξοστοιχία  62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου.

Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου.

Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.

Μήνυση τραυματία καταλογίζει ποινικές ευθύνες στο υπουργείο Μεταφορών

Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου που αγγίζει ακόμα και ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων για την τραγωδία στα Τέμπη κατέθεσαν σήμερα, Παρασκευή, οι δικηγόροι Θεόδωρος Μαντάς και Λουκάς Αποστολίδης οι οποίοι εκπροσωπούν μια από τις πολλές τραυματίες του σιδηροδρομικού δυστυχήματος.

Η μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με την επιφύλαξη να δηλώσουν και παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας στο πλαίσιο της κυρίας ανακριτής που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Με την μηνυτήρια αναφορά ζητούν, όπως επισημαίνουν, «την πλήρη διερεύνηση σε σχέση με την τέλεση πληθώρας ποινικών αδικημάτων, τελεσθέντων εξ οιουδήποτε υπαιτίου, φυσικού ή ηθικού αυτουργού και συμμετόχου, με πράξεις ή δια παραλείψεως ανεξαρτήτως της θέσεως τους, είτε στην ιεραρχία των διοικήσεων του τριχοτομημένου ΟΣΕ, είτε στα πολιτικά πρόσωπα που έχουν την ευθύνη και την εποπτεία του, αφενός σε βάρος της εντολέως μας και αφετέρου εις βάρος των επιβατών του μοιραίου τραίνου “Intercity 62”».

Με την κίνηση αυτή όπως εκτιμάται ενδεχομένως να ανοίξει και ο δρόμος να σταλεί ο φάκελος στη Βουλή που έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διερεύνηση τυχόν ποινικών αδικημάτων πολιτικών προσώπων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Σε σταθερή αλλά κρίσιμη κατάσταση ο αστυνομικός που τραυματίστηκε στα επεισόδια στου Ρέντη

Στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας διακομίστηκε σε σοβαρή κατάσταση το βράδυ της Πέμπτης ο αστυνομικός που τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια επεισοδίων στην περιοχή του Ρέντη.Σύμφωνα...

Δύο ώρες με τον Ερντογάν στην τουρκική πρεσβεία

Ενα τετράγωνο παραπέρα από το Μαξίμου πήγε ο Ερντογάν μετά τη συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό – και, ναι, αυτό το ένα τετράγωνο το...

Το κίνητρο

Οτιδήποτε κινεί, ωθεί ή παρασύρει σε δράση θεωρείται κίνητρο. Πρόκειται για την εσωτερική ανάγκη του ανθρώπου να ικανοποιήσει τον εγωισμό του και να βελτιώσει...

Επιστημονική φαντασία η μείωση επιτοκίων από ΕΚΤ το α’ τρίμηνο

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ολοκλήρωσε την αύξηση των επιτοκίων εκτός και αν υπάρξουν μεγάλες εκπλήξεις και ενδέχεται να εξετάσει μειώσεις σε αυτά κάποια στιγμή...

Ο Μπάιντεν δεν έπεισε τους Ρεπουμπλικανούς

Ο Τζο Μπάιντεν δεν κατάφερε να πείσει τη ρεπουμπλικανική αντιπολίτευση να ψηφίσει υπέρ ενός πακέτου άνω των 106 δισ. δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων κεφαλαίων για την...

Σχετικές ιστορίες