Το προφίλ των καταναλωτών των online αγορών

Το οπτικό περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης UGC και όχι οι επαγγελματικές φωτογραφίες, καθορίζουν τις διαδικτυακές αγορές λιανικής, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Το 74% των καταναλωτών προτιμούν να βλέπουν φωτογραφίες και βίντεο πελατών σε ιστότοπους brand και καταστημάτων λιανικής, αντί για επαγγελματικές φωτογραφίες, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Bazaarvoice.

Τα ευρήματα, που βασίζονται σε απαντήσεις περισσότερων από 8.000 καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αποκαλύπτουν επίσης ότι το 62% καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν εάν μπορούν να δουν έναν συνδυασμό περιεχομένου φωτογραφιών και βίντεο από πελάτες.

«Οι αξιόπιστες φωνές που σχολιάζουν και κρίνουν ένα προϊόν δημιουργούν εμπιστοσύνη για ένα brand και ένα προϊόν στους άλλους καταναλωτές στο διαδίκτυο» σχολίασε ο επικεφαλής του τομέα εσόδων της Bazaarvoice, Τζο Ρόλιτς.

«Όσο πιο ρεαλιστικό και αυθεντικό θεωρεί το κοινό το περιεχόμενο της κριτικής, τόσο πιο σίγουρο είναι όταν αποφασίζει να κάνει μια αγορά» σημείωσε.

Η δύναμη των social media

Αναλύοντας τα αποτελέσματα κατά πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός που επηρεάζει για αγορές (25%).

Το 26% των ερωτηθέντων απαντά ότι είναι πιο πιθανό να κάνει κάποια αγορά, όταν βλέπει το brand ή το προϊόν στο Facebook.

Μεταξύ των νεότερων αγοραστών (18-34 ετών), το Instagram είναι η κορυφαία πλατφόρμα, με το 31% να το χρησιμοποιεί ως κύρια πηγή έμπνευσης.

Το 27% απαντά ότι είναι πιο πιθανόν να κάνει μία αγορά βλέποντας ένα προϊόν στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η νεότερης ηλικίας αγοραστές έχουν επίσης ιδιαίτερη προτίμηση για οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες – UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το 73% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ηλικίας 18-34 ετών προτιμούν τα brand να χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες για την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ίδιο προτιμούν κατά μέσο όρο σε ποσοστό 64% οι ερωτηθέντες από άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το νέο περιεχόμενο και η ευκολία αγοράς είναι επίσης βασικά στοιχεία, σύμφωνα με την έρευνα.

Οι εικόνες και τα βίντεο με δυνατότητα αγορών είναι ο τύπος περιεχομένου που πιθανότατα επηρεάζει τις επιλογές αγοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (19%), ενώ το 47% των καταναλωτών θέλουν να βλέπουν νέο περιεχόμενο UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, με το 10% να απαντά ότι θέλει ανανέωση του περιεχομένου πολλές φορές την ημέρα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Χατζηδάκης – Έρχονται μίνι βρεφονηπιακοί σταθμοί μέσα σε μεγάλες επιχειρήσεις

Τη δημιουργία κέντρων φύλαξης παιδιών μέσα σε μεγάλες επιχειρήσεις, προανήγγειλε ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης. Όπως είπε στον Σκάι, πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα που...

Πυρκαγιά σε μάνδρα αυτοκινήτων στο Μαρούσι – Στο σημείο ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής

Πυρκαγιά σε μάνδρα αυτοκινήτων στο Μαρούσι ξέσπασε πριν από λίγο. Στο σημείο έχουν σπεύσει ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής προκειμένου να μην επεκταθεί η πυρκαγιά. ...

Από τον Ασπρόπυργο στα Μέγαρα και στην Εθνική Κορίνθου-Τρίπολης τα επεισόδια Ρομά-Αστυνομίας

Στα Μέγαρα μεταφέρθηκαν τα επεισόδια μεταξύ ομάδων Ρομά και αστυνομικών, μετά την ένταση που δημιουργήθηκε στον Ασπρόπυργο. Η φονική καταδίωξη στο Πέραμα, που είχε ως...

Αναζητείται οδηγός που τραυμάτισε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο

Αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε, το βράδυ του Σαββάτου, στον οικισμό Ξηρόβρυσης Κιλκίς, 79χρονο πεζό, τον οποίο στη συνέχεια ο οδηγός του οχήματος εγκατέλειψε στον...

Ενδιαφέρον Μπάιντεν για την υγεία του Οικουμενικού Πατριάρχη

Προσωπικό ενδιαφέρον για την κατάσταση της υγείας του Οικουμενικού Πατριάρχη εκδήλωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν. Υπενθυμίζεται ότι ο Αμερικανός πρόεδρος έχει προγραμματισμένη συνάντηση...

Σχετικές ιστορίες