Τζώρτζης Μονογυιός – Αποκαλύψεις για το τροχαίο – Το τιμόνι «φωτίζει» τα αίτια της τραγωδίας

Αναπάντητα παραμένουν ακόμα πολλά ερωτήματα, αναφορικά με το σοκαριστικό τροχαίο του Τζώρτζη Μονογυιού το βράδυ της Πέμπτης στη Βούλα.

Ωστόσο, η πραγματογνωμοσύνη που βρίσκεται σε εξέλιξη φέρνει στο φως κάποια πρώτα στοιχεία για τα τραγικό δυστύχημα με την Ferrari.

Οι ειδικοί καλούνται να δώσουν απαντήσεις στο ερώτημα του γιατί το μοιραίο super car βγήκε από την πορεία του και τυλίχθηκε αμέσως μετά την πρόσκρουση στις φλόγες.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, φαίνεται να εκτιμούν πως το τιμόνι του αυτοκινήτου δίνει σημαντικά στοιχεία που ενδεχομένως εξηγούν τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος. Το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου έχει πέντε θέσεις λειτουργίας στο δεξί μέρος του τιμονιού που παραπέμπει μάλιστα το τιμόνι της formula 1.

H τέταρτη και Πέμπτη θέση αφορά το traction control system, δηλαδή το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ενώ η Πέμπτη σχετίζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, το γνωστό ESP.

Τα πρώτα στοιχεία της πραγματογνωμοσύνης υπογραμμίζουν ενδείξεις απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας (ESP) ή ακόμη και μη γνώσης για την ενεργοποίησης του, λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ο άτυχος οδηγός το οδηγούσε για πρώτη φορά.

Η μη λειτουργία του ESP είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υπερστρέψει σε ένα απότομο πάτημα του γκαζιού.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου της σφοδρής πρόσκρουσης και καύσης που είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γίνει συντρίμμια οι ειδικοί δεν είναι σε θέση να απαντήσουν μετά βεβαιότητας ότι το ESP ήταν όντως απενεργοποιημένο ή δείχνει απενεργοποιημένο επειδή ενδεχομένως μετατοπίστηκε ο διακόπτης μετά το δυστύχημα.

Γιατί πήρε φωτιά

Σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη η φωτιά έχει ξεσπάσει στη δεξαμενή καυσίμου κάτω από το κάθισμα του οδηγού με την σφοδρότητα της σύγκρουσης πιθανόν να προκάλεσε την διαρροή καυσίμου.

Τα ντεπόζιτα καυσίμου στο συγκεκριμένο όχημα βρίσκονται κάτω από τον χώρο αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα της ατράκτου και κάτω από τις θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού.

Παράλληλα διερευνάται η ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών.

Όπως έχει γίνει γνωστό το όχημα κινούταν μεταξύ 100 και 120 χιλιομέτρων. Η συγκεκριμένη ταχύτητα δεν θεωρείται υψηλή για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος εντούτοις, όπως εξήγησαν στον ΣΚΑΙ ειδικοί, η απενεργοποίηση του ESP σε συνδυασμό με απότομο πάτημα του γκαζιού μπορεί να οδηγήσει σε υπερστροφή και εκτροπή ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

Πηγή: tanea.gr

Τελευταία νέα

Μπάιντεν: Ηγετικός ο ρόλος της Ελλάδας στον πόλεμο της Ουκρανίας

Στο πολύ υψηλό επίπεδο των σχέσεων των δύο χωρών εστίασαν κατά την εισαγωγική τους τοποθέτηση Κυριάκος Μητσοτάκης και Τζο Μπάιντεν κατά την επίσκεψη του...

Αυτοκτονία 12χρονου στα Κάτω Πατήσια: Τι αποκαλύπτουν συμμαθητές του

Σοκ έχει προκαλέσει η αυτοκτονία ενός 12χρονου αγοριού από τα Κάτω Πατήσια, το οποίο έβαλε τέλος στη ζωή του το βράδυ της περασμένης Παρασκευής. Το νεαρό αγόρι είχε...

Η γραβάτα του Μπάιντεν με την ελληνική σημαία

Η επιλογή του Τζο Μπάιντεν για τη συνάντησή του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ήταν μια γαλάζια γραβάτα με το σχέδιο της ελληνικής σημαίας. Είναι εμφανές...

Μπάμπης Αναγνωστόπουλος: Αντίστροφη μέτρηση για την απόφαση του δικαστηρίου

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την ανακοίνωση της απόφασης του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας που θα κρίνει τον Μπάμπη Αναγνωστόπουλο για τη δολοφονία...

«Ο Μπάιντεν επαινεί την Ελλάδα για τον ηγετικό ρόλο στον πόλεμο της Ουκρανίας»

Στο ζήτημα της Ουκρανίας και τους επαίνους του Τζο Μπάιντεν προς την Ελλάδα εστιάζουν τα αμερικανικά ΜΜΕ, τα οποία καλύπτουν την επίσκεψη του Κυριάκου...

Σχετικές ιστορίες