Εμπειρία και Υποστήριξη με τα Νέα Σημεία Eurolife Hub

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, με επιδίωξη να υποστηρίζει τους ανθρώπους να προσπαθούν για τη ζωή που επιθυμούν, επενδύει στη δημιουργία νέων σημείων ενημέρωσης και εμπειρίας, γνωστά ως Eurolife Hub. Αυτά τα φυσικά σημεία βρίσκονται σε τρία μεγάλα εμπορικά κέντρα της Lamda Development – το The Mall Athens και το Golden Hall στην Αθήνα, καθώς και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Στα Eurolife Hub, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την ασφάλισή τους και τα προϊόντα της Eurolife FFH που καλύτερα ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Σκοπός της Eurolife FFH είναι να φέρει την ασφάλιση πιο κοντά στους καταναλωτές, παρέχοντας τους χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές με φιλικό και άμεσο τρόπο. Έτσι, το επίκεντρο της στρατηγικής της παραμένει ο άνθρωπος, με στόχο να προσφέρει ακόμη περισσότερα σε εκείνους που την εμπιστεύονται. Η προσοχή στις ανάγκες των ανθρώπων είναι το κλειδί πίσω από την πρωτοβουλία αυτή, υποδεικνύοντας τη σημασία που δίνει η εταιρεία στους πελάτες της.

Κάθε επισκέπτης των Eurolife Hub έχει τη δυνατότητα να βρει απαντήσεις σε απορίες που αφορούν την ασφάλιση, και να προστατέψει ό,τι έχει αξία γι’ αυτόν. Το φιλόξενο περιβάλλον των Hub προσφέρει έναν άνετο χώρο όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα διάλειμμα ανάμεσα στα ψώνια τους, να φορτίσουν το κινητό τους και να εργαστούν απολαμβάνοντας δωρεάν wifi, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να συμμετάσχουν σε διασκεδαστικές δράσεις με ευκαιρίες για δωρεάν δώρα.

Μία από αυτές τις δράσεις είναι ένα παιχνίδι που επιστρέφει σε μαθητικά χρόνια. Τα Παρασκευοσάββατα 13-14, 20-21 και 27-28 Σεπτεμβρίου, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα έκτακτο διαγώνισμα, απαντώντας σε ερωτήσεις ενός σύντομου κουίζ. Όσοι συμμετάσχουν θα κερδίσουν δώρα από την Eurolife FFH, με τους «αριστούχους» να έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν δωροεπιταγές αξίας €100 για είδη τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και σχολικά είδη.

Με αυτήν την πρωτοβουλία, η Eurolife FFH επιδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή της να είναι κοντά στους πελάτες της και να τους παρέχει τα μέσα για να ζήσουν τη ζωή που επιθυμούν. Για τη Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!

Πηγή: documentonews.gr